Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden van Bloom Breathwork, geregistreerd onder kvk nummer 76175103, gevestigd op Marathon 1, 4873  DX te Etten-Leur. Opgesteld op 1 april 2023, herzien op 1 januari 2024.

1. PRIVÉ SESSIES

1.1 Afspraak maken 

Een afspraak voor een privé sessie kan ingepland worden via de online agenda: www.calendly.com/bloombreathwork. Voor een goede voorbereiding en zicht op eventuele contra-indicaties/ bijzonderheden, is bij een eerste sessie het invullen van een digitaal intakeformulier verplicht. De link naar het intakeformulier staat in de bevestigingsmail van je afspraak.

1.2  Het intensieve Coach Traject 3 maanden

We starten dit traject met een intakegesprek (ca 45-60 min). Deze kun je zelf inplannen in mijn online agenda. Besluit je na dit intakegesprek het coachtraject niet af te sluiten, zijn de kosten voor dit gesprek € 75,00 . Ga je wel starten, is dit gesprek inclusief bij het traject. We plannen alle afspraken tijdens de intake samen in. Hierbij houden we aan: week 1-4-7-10-13 (indien mogelijk). 

Wanneer je al zeker weet dat je wilt starten, kan deze intake ook voorafgaand aan de eerste ademsessie worden ingepland. In dat geval plannen we vóór de intake alle data al in telefonisch.

Het startpakket ontvang je op de afspraak in week 1.

1.3 Sessie Pakket

Een pakket bestaat uit 3 privé ademsessies. De afspraken uit de het sessie-pakket dienen binnen 2 maanden te worden ingepland. Het advies is om de 3 sessies om de 2-4 weken in te plannen. Deze sessies kun je zelf via de agenda inplannen.

1.4 Betalingsvoorwaarden
Een privésessie wordt altijd vooraf betaald. De factuur voor jouw losse sessie of traject dient minimaal 48 uur van te voren voldaan te zijn. Maak je een afspraak korter dan 2 dagen van te voren? Dan dient deze direct betaald te worden.

Een sessie pakket dient vooraf volledig te worden voldaan, uiterlijk 2 dagen voor de eerste sessie van het traject.

Bij het Intensieve Coachtraject is het indien gewenst mogelijk om in 3 termijnen te betalen: 
Aanbetaling € 299,00* + 2 termijnen van € 250,00.

*Voor het vrijblijvende intakegesprek, betaal je vooraf €75,00. Wanneer je start met het traject, wordt dit bedrag in mindering gebracht op de eerste betaaltermijn. De eerste betaaltermijn voldoe je direct bij inschrijving.

Start je direct met het traject en plan je de intake + de eerste sessie achter elkaar? Dan betaal je ook direct de eerste betaaltermijn.

1.5 Annuleringsvoorwaarden
Het kan altijd gebeuren dat je je afspraak moet annuleren. Echter wordt er een groot tijdsblok voor je gereserveerd en gelden daarom de volgende annuleringsvoorwaarden:

Losse sessies

Je kunt een losse sessie kosteloos annuleren tot 48 uur van te voren. Indien je de factuur nog niet hebt betaald, vervalt hiervoor de betalingsverplichting. Indien je de factuur al wel hebt betaald, ontvang je 100% restitutie.

Bij annulering binnen 48 uur van te voren, kan een sessie kosteloos worden verplaatst naar een andere datum, uiterlijk binnen 1 maand. Er wordt geen geld meer terugbetaald.

Bij annulering binnen 24 uur kan de sessie niet meer worden verplaatst en wordt er geen geld terugbetaald.

Trajecten
Tot 48 uur voorafgaand aan de eerste sessie kun je het gehele traject nog annuleren. Er wordt dan € 25,00 administratiekosten in rekening gebracht welke in mindering gebracht wordt op de restitutie. Bij annulering binnen 48 uur voorafgaan aan de eerste sessie van het traject, wordt € 25,00 administratiekosten berekend + het tarief voor 1 losse ademsessie. Deze ademsessie kan wel nog plaatsvinden indien gewenst. Indien er reeds een vrijblijvend intakegesprek heeft plaatsgevonden , wordt deze ook in rekening gebracht á € 75,00. Dit bedrag wordt, indien van toepassing, in mindering gebracht op de restitutie van je (aan)betaling.

Wanneer het traject is gestart, kunnen er bij tussentijdse annulering geen sessies worden terugbetaald of verrekend. Een traject is persoonsgebonden en kan dus niet worden overgedragen.

Ben je een keer verhinderd? Het is mogelijk om deze sessie binnen de looptijd van het traject in te halen, mits je je minimaal 24 uur van te voren hebt afgemeld.  Bij afmelding korter dan 24 uur van te voren komt de sessie te vervallen. De sessie kan dan niet worden ingehaald of terugbetaald.

Sessiepakket

Heb je je na aankoop van een sessiepakket toch bedacht? Je kunt het hele pakket nog kosteloos annuleren tot 48 uur voorafgaand aan de eerste sessie van het pakket. In dit geval ontvang je het hele bedrag terug. Bij annulering binnen 48 uur betaal je de eerste sessie. Hiervoor wordt het tarief van 1 losse sessie berekend.
 
Wanneer er op het moment van annuleren al sessies uit het pakket hebben plaatsgevonden, worden de reeds gevolgde sessies berekend volgens het op dat moment geldende tarief voor een losse sessie + € 25,- administratiekosten.
 
Ben je een keer verhinderd? Verplaatsen van je afspraak kan tot uiterlijk 24 uur van te voren, binnen de looptijd van het pakket (max. 2 maanden).

1.5 Groepssessies

Maandelijks worden er ademsessies in kleine groep aangeboden (ademcirkels). Aanmelding voor een ademcirkel gaat via het platform Hipsy. Hier koop je een ticket voor het betreffende evenement. Annuleren van jouw deelname aan een ademcirkel kan kosteloos tot uiterlijk 14 dagen van te voren. Je kunt je aanmelding dan kosteloos verplaatsen naar een andere datum of je ontvangt je inschrijfgeld terug op je rekening. Bij afmelding binnen 14 dagen is restitutie enkel mogelijk wanneer jouw plek opgevuld kan worden door iemand anders.

Ben je ziek? Wacht dan niet tot het laatste moment en geef dit z.s.m. door, zodat de persoon op de wachtlijst op tijd benaderd kan worden. Is er sprake van een lastminute spoedgeval, zoals ziekte of een ongeluk o.i.d.? Dan kijk ik altijd naar een passende oplossing.

Wanneer je meer dan 30 minuten te laat bent, is deelname niet meer mogelijk. Bij een no-show/ te laat, wordt de sessie niet vergoed.

3. TRUFFEL CEREMONIES

3.1 Aanmelden voor een ceremonie

Alle groepsceremonies vind je op het platform Hipsy. Via Hipsy kun je je aanmelden.
Aanmelden voor een privé ceremonie kun je doen door vrijblijvend het intakeformulier in te vullen.

3.2 Screening & intake

Om de veiligheid voor zowel deelnemer(s) als begeleider(s) te kunnen waarborgen, zal bij iedere ceremonie een intake plaatsvinden. Ook zal er van je gevraagd worden een gezondheids- en toestemmingverklaring te tekenen. 

Contra-indicaties

Wanneer er sprake is van de volgende gevallen is deelname uitgesloten:

  • Zwangerschap
  • Borstvoeding
  • Epilepsie
  • Hartziekte/ Pacemaker
  • Hoge bloeddruk
  • Psychische aandoeningen (Bipolair, Psychose, Schizofrenie, Borderline)
  • Gebruik van bepaalde medicatie kan een contra indicatie vormen (denk aan o.a. antidepressiva, slaapmedicatie, ADHD medicatie). Wees altijd eerlijk over je medicatiegebruik op het intakeformulier! Ga nooit zelf experimenteren met afbouwen en doe dit altijd in overleg met je arts.
 
3.3 Betaling
Om je deelname aan de ceremonie te bevestigen betaal je bij het moment van boeken een aanbetaling van € 50,00. Deze aanbetaling is niet-restitueerbaar bij annulering. Dit bedrag dekt dan de intake- en administratiekosten. Het resterende bedrag dient uiterlijk 4 weken voor de ceremonie voldaan te zijn. Wanneer je korter dan 4 weken van te voren boekt, betaal je bij boeking direct het hele bedrag
 
 

3.4 Annuleren

Vanwege de voorbereidingen voor zowel deelnemer(s) als begeleider(s) gelden de volgende annuleringsvoorwaarden. Hierop zijn helaas geen uitzonderingen mogelijk.

Privé ceremonie aan huis:
 
> 2 weken
Kosteloos annuleren kan tot uiterlijk 2 weken van te voren. Restitutie is mogelijk (m.u.v. de aanbetaling van € 50,00).
< 2 weken
Bij annulering binnen 2 weken wordt er 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht. De ceremonie kan indien gewenst wel kosteloos verplaatst worden naar een andere datum, uiterlijk binnen 1 maand vanaf de oorspronkelijke datum (o.b.v. beschikbaarheid).
< 72 uur
Bij annulering korter dan 72 uur van te voren wordt er 100% van het totaalbedrag in rekening gebracht en is kosteloos verplaatsen niet meer mogelijk.

Groepsceremonie op locatie:
Bedenktijd:  Wanneer je je via Hipsy aan hebt gemeld voor een groepsceremonie heb je maximaal 2 dagen bedenktijd. Bij annuleren binnen deze 2 dagen ontvang je je aanbetaling retour. Let op, wanneer de ceremonie op het moment van boeken binnen 2 weken plaatsvindt, geldt er geen bedenktijd meer.
 
> 4 weken
Kosteloos annuleren kan tot uiterlijk 4 weken van te voren. Restitutie is mogelijk (m.u.v. de aanbetaling van € 50,00).
< 4 weken
Bij annulering binnen 4 weken wordt er 50% in rekening gebracht.
< 2 weken
Bij annulering binnen 2 weken wordt er 100% in rekening gebracht.
Let op: Bij annulering van een groepsceremonie is kosteloos verplaatsen naar een andere datum niet mogelijk!
 
4.  RETREATS


4.1 Aanmelden / boeken

Aanmeldingen lopen via het platform Hipsy.

4.2 Annuleringsvoorwaarden

De annuleringsvoorwaarden kunnen variëren per retreat, dit heeft voornamelijk te maken met de wisselende retraite locaties die worden afgehuurd voor het event. De annuleringsvoorwaarden die van toepassing zijn worden altijd duidelijk vermeld bij het betreffende retreat. Je wordt ook gevraagd hier akkoord voor te geven. I.v.m. de gemaakte kosten kunnen er helaas geen uitzonderingen gemaakt worden op de annuleringsvoorwaarden, ongeacht de reden van je annulering.